Säljare

År 2013 fick två kloka företag en lika enkel som självklar idé. Att grunda Digimail och bli först i Sverige med att göra det möjligt för dig som privatperson, myndighet eller företag att ta emot och skicka brev digitalt.

Vi har kommit fram till att det finns flera fördelar med att förnya den hederliga brevindustrin, en “2.0 version”. Vi minskar din miljöpåverkan genom lägre pappersförbrukning och färre transporter och samtidigt gör vi din vardag både smidigare och säkrare.

Från och med september 2017 satsar Digimail på att bli en ledande aktör av digitalbrevlåda. Med starka ägare i ryggen Bring och Techbolaget Smartrefill kommer detta att vara möjligt!

Rollen
Som säljare är du en del av det viktiga säljarbetet på Digimail, försäljningsansvarig sitter i Helsingborg men åker regelbundet upp till Stockholm. Du förväntas ha hög affärsförståelse, och självständigt kunna driva försäljning och därmed öka intäkterna för Digimail. Fokus kommer att affärer med bolag inom försäkring, bank, telecom och andra stora bolag med höga brevvolymsutskick.  Ditt primära fokus är att sälja digitalbrevlåda till företag som har stor nytta att utnyttja denna nya tjänst.

Du skall systematiskt bearbeta marknaden via telefon, mail och personliga möten. Du ansvarar för såväl avtalsskrivning med nya kunder som den löpande dialogen med befintliga.

Du kommer att vara stationerad i Stockholm och ha möjlighet till en kontorsplats på Epicenter, en mycket spännande miljö med massor av innovation och digitalt fokus.

Din profil
- Meriterande om du har nätverk hos beslutsfattare.
- Du har cirka fyra års erfarenhet av framgångsrikt försäljningsarbete och kan uppvisa positiva resultat.
- Förståelse för den digitala utvecklingen.
- Ålder inte lika viktig som din attityd.
- Som person är du driven, självmotiverande och har ett starkt mål- och resultatfokus.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan till work@talentpartner.se eller följ länken.

Traffic/Campaign Manager Hitta

Hitta.se är ett ledande sökföretag för företag, personer och platser. Bolaget är i dagsläget specialiserat inom lokalt sök och erbjuder tjänster som kartor, vägbeskrivningar, gatubilder, satellitbilder och mycket annat som hjälper dig att hitta rätt både via webben och mobilen.

–––

Hitta.se söker en Traffic/Campaign Manager
Vill du arbeta i ett spännande bolag som är mitt i en expansiv fas? Som Campaign Manager hos Hitta får du en flexibel och utmanade roll där du själv är med och bestämmer åt vilket håll din utveckling ska gå. Vi ser gärna att profilen som kommer in känner sig trygg i rollen som Campaign Manager, men även att denne får möjlighet att utvecklas inom ett specifikt område, som sälj, teknik eller produktutveckling. Din roll kommer fungera som en brygga med teknik och affär.

–––

Profil
Vi söker dig som tidigare jobbat tidigare som Campaign Manager. Du är van användare av något av de större annonshanteringssystemen. Google DFP och Pubmatic är att föredra, men övrig DSP, SSP, Ad Server erfarenhet är också starkt meriterande
Erfarenhet av programmatic är en fördel. Gärna från medieköp, mediebyrå och/eller mediesälj. Har du jobbat inom sökmarknadsföring är det också meriterand
Starkt intresse för annonsteknik och digital marknadsföring

–––

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Se till att kampanjer startar i tid och levererar mot utsatt mål
Stöd för säljteamen/mediabyråer och kunder
Testa och felsöka material
Vara med och utveckla annonsaffären hos Hitta.se
Optimera annonslager för att öka intäkter
Analysera kampanjer och resultat för att kunna ge rekommendationer och estimat åt stakeholders

Ansökan�
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
...

View on Facebook

Vi har glädjen att söka KAM till Invajo se roll & ansök via vår hemsida - länk i bio. 💌

@invajo 🤘🏻😀👍🏻 Invajo is an easy-to-use and flexible tool for management of invites, registrations and attendees. Fields of application are conferences, seminars, congresses, vernissages, educations, courses, parties, events, kickoffs, concerts and sporting events etc. We are continuously developing our services to provide our customers and their invited participants the best possible experience. --- "Thanks to Invajo we now have a clear picture of our guests and all our events. It is simple, professional and efficient which strengthens us in managing our events."​ - Lina Lund, Bilia Personbilar AB ---
...

View on Facebook

Vi har glädjen att söka KAM till Invajo se roll & ansök via vår hemsida - länk i bio. 💌

@invajo 🤘🏻😀👍🏻

Invajo is an easy-to-use and flexible tool for management of invites, registrations and attendees. Fields of application are conferences, seminars, congresses, vernissages, educations, courses, parties, events, kickoffs, concerts and sporting events etc. We are continuously developing our services to provide our customers and their invited participants the best possible experience. --- "Thanks to Invajo we now have a clear picture of our guests and all our events. It is simple, professional and efficient which strengthens us in managing our events."​ - Lina Lund, Bilia Personbilar AB ---
...

View on Facebook

Abrakadabra! 🤘🏻💕🤪💕🤘🏻
🎩♥️♣️♦️♠️🎩
#manblirglad #dagenstrevligaste #lerhärpåkontoret #bästa
...

View on Facebook