Artificiell Intelligens bidrar till marknadens mest tillförlitliga rekryteringsprocess och absolut mest träffsäkra personlighetsprediktion.

Om Rekrytering 2.0

En utmaning i dagens rekryteringsprocess är subjektiva uppfattningar och tolkningar av den sökande. Dels från den sökande själv, rekryteraren samt uppdragsgivaren. För att lyckas ännu bättre med matchningen och samtidigt skapa en mer objektiv syn på personlighetskaraktärer startar Talent&Partner projektet Rekrytering 2.0.

 

Projektet ska utveckla ett verksamhetsstöd och dra nytta av modern teknologi som stöd till rekryteraren.

 

I ett första steg kommer IBM Watson-tjänsten ”Personality Insights” bidra till beslutsunderlaget och basera slutsatser om en persons karaktärsdrag, behov och värderingar på ordval och formuleringar i en text skriven av personen. Resultatet presenteras som en personlighetsprofil som baseras på forskning inom psykologi, språkpsykologi och marknadsföring i kombination med en datadriven algoritm.

 

IBM Watson är en artificiell intelligent plattform med teknologier och mikrotjänster som kan förstå alla typer av data, interagera på mänskligt sätt, samt resonera och lära sig över tid. 

Personlighetsanalysen baseras utifrån:

    1.

    Psykologi & vetenskap, Big Five

    2.

    Psykologi & vetenskap, Behov

    3.

    Psykologi & vetenskap, Värderingar

    4.

    Artificiell Intelligens & unika dataanalysalgoritmer

Vi söker en Campaign Manager till Adcolony & LinkedIn.
Inboxa mig ditt intresse💌
sabine@talentpartner.se

talentpartner.se/annonser/166-adcolony-linkedin-campaing-manager/
...

View on Facebook

Bli certifierad låneförmedlare på Compricer inom Schibsted

talentpartner.se/annonser/122-bli-certifierad-forsakringsformedlare-hos-compricer/
...

View on Facebook

Ny spännande roll som Head of Sales - TRE
–––

Vi söker just nu Head of Sales till TREs B2B avdelning där man ansvarar för 10 underchefer och har en organisation om ca 70 personer under sig. PNL ansvar och både strategiskt och operativt ledarskap ingår i rollen såväl som fullt affärsområdesansvar och affärsutveckling för företagsaffären som idag omsätter ca 1 miljard.

–––

Inboxa för mer info.
www.talentpartner.se
sabine@talentpartner.se

–––
...

View on Facebook

Traffic/Campaign Manager Hitta

Hitta.se är ett ledande sökföretag för företag, personer och platser. Bolaget är i dagsläget specialiserat inom lokalt sök och erbjuder tjänster som kartor, vägbeskrivningar, gatubilder, satellitbilder och mycket annat som hjälper dig att hitta rätt både via webben och mobilen.

–––

Hitta.se söker en Traffic/Campaign Manager
Vill du arbeta i ett spännande bolag som är mitt i en expansiv fas? Som Campaign Manager hos Hitta får du en flexibel och utmanade roll där du själv är med och bestämmer åt vilket håll din utveckling ska gå. Vi ser gärna att profilen som kommer in känner sig trygg i rollen som Campaign Manager, men även att denne får möjlighet att utvecklas inom ett specifikt område, som sälj, teknik eller produktutveckling. Din roll kommer fungera som en brygga med teknik och affär.

–––

Profil
Vi söker dig som tidigare jobbat tidigare som Campaign Manager. Du är van användare av något av de större annonshanteringssystemen. Google DFP och Pubmatic är att föredra, men övrig DSP, SSP, Ad Server erfarenhet är också starkt meriterande
Erfarenhet av programmatic är en fördel. Gärna från medieköp, mediebyrå och/eller mediesälj. Har du jobbat inom sökmarknadsföring är det också meriterand
Starkt intresse för annonsteknik och digital marknadsföring

–––

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Se till att kampanjer startar i tid och levererar mot utsatt mål
Stöd för säljteamen/mediabyråer och kunder
Testa och felsöka material
Vara med och utveckla annonsaffären hos Hitta.se
Optimera annonslager för att öka intäkter
Analysera kampanjer och resultat för att kunna ge rekommendationer och estimat åt stakeholders

Ansökan�
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
...

View on Facebook