KAM på riktigt?

Bonnier Magazines and Brands med sina ca 350 medarbetare är en del av den familjeägda mediekoncernen Bonnier AB, som har ca 350 företag och varumärken i 15 länder och med ca 9.000 medarbetare. Bonnier Magazines and Brands tillhör Bonnier Publications (Danmark) och Bonnier Corporation (USA). Bonnier Magazines and Brands har ca 50 starka titlar. Vi ger ut livsstilsmagasin, specialtidningar, digitala produkter såsom sajter, nyhetsbrev, mobila tjänster, webb-tv samt Sveriges största Infuencernätverk. Bonnier Magazines and Brands ger även ut böcker och andra produkter samt har en omfattande verksamhet gällande läsarresor och event. Bonnier Magazines and Brands äger även Tidningskungen som är Nordens största återförsäljare av tidningsprenumeration via internet och Bonnier Annons AB som är Bonnier Magazines and Brands säljorganisation.

Hos oss på Bonnier Magazines and Brands (fd Bonnier Tidskrifter) händer det saker.

Visst har vi alltid varit grymma på att ge våra målgrupper innehåll och produkter som inspirerar och guidar, vilket därigenom gör världen lite större.
Vi har under era årtiondet haft en entreprenöriell kultur där vi löpande startar nya titlar och produkter. Vissa finns nu i mediahimlen, andra som exempelvis Amelia är bland de mest lysande vinst- maskinerna som finns inom svensk media.

Tänk nytt, tänk stort och tänk till är en av våra grundvärderingar. Det gäller såklart även för oss inom Bonnier Magazines and Brands som jobbar med att hjälpa företag nå ut med deras budskap.
Vi skapar kommunikation som verkligen berör och gör skillnad. Som hjälper våra kunder nå sina affärsmål genom att de säger rätt saker till rätt målgrupp vid rätt tillfälle. Det gör vi genom djupa insikter kring våra målgrupper och miljöer, genom mångårig erfarenhet av hur du utformar innehåll som människor verkligen tar till sig. Det unika hos oss är att vi verkligen vet hur man skapar räckvidd i rätt målgrupp.

Bonnier Magazines and Brands når ca 70% av landets kvinnor och vi når de i magasin, på siter, i sociala kanaler, på resor och event och inte minst i mobilen. Vi vet hur man bäst kombinerar dessa kanaler. Och vi vet det genom mångårig praktisk tillämpning, inte genom teoretiska kunskaper. 

Vill du ta din karriär till nästa steg och jobba med kommunikation som verkligen gör skillnad för dina kunder?
Vill du vara KAM på riktigt och skapa lösningar för dina kunder där du jobbar i team med några av Sveriges bästa inom sina områden (ex analys, content produktion, sociala medier, SEO osv).
Då har du chansen nu! 

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev samt gärna ett foto.

Traffic/Campaign Manager Hitta

Hitta.se är ett ledande sökföretag för företag, personer och platser. Bolaget är i dagsläget specialiserat inom lokalt sök och erbjuder tjänster som kartor, vägbeskrivningar, gatubilder, satellitbilder och mycket annat som hjälper dig att hitta rätt både via webben och mobilen.

–––

Hitta.se söker en Traffic/Campaign Manager
Vill du arbeta i ett spännande bolag som är mitt i en expansiv fas? Som Campaign Manager hos Hitta får du en flexibel och utmanade roll där du själv är med och bestämmer åt vilket håll din utveckling ska gå. Vi ser gärna att profilen som kommer in känner sig trygg i rollen som Campaign Manager, men även att denne får möjlighet att utvecklas inom ett specifikt område, som sälj, teknik eller produktutveckling. Din roll kommer fungera som en brygga med teknik och affär.

–––

Profil
Vi söker dig som tidigare jobbat tidigare som Campaign Manager. Du är van användare av något av de större annonshanteringssystemen. Google DFP och Pubmatic är att föredra, men övrig DSP, SSP, Ad Server erfarenhet är också starkt meriterande
Erfarenhet av programmatic är en fördel. Gärna från medieköp, mediebyrå och/eller mediesälj. Har du jobbat inom sökmarknadsföring är det också meriterand
Starkt intresse för annonsteknik och digital marknadsföring

–––

Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Se till att kampanjer startar i tid och levererar mot utsatt mål
Stöd för säljteamen/mediabyråer och kunder
Testa och felsöka material
Vara med och utveckla annonsaffären hos Hitta.se
Optimera annonslager för att öka intäkter
Analysera kampanjer och resultat för att kunna ge rekommendationer och estimat åt stakeholders

Ansökan�
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se
...

View on Facebook

Vi har glädjen att söka KAM till Invajo se roll & ansök via vår hemsida - länk i bio. 💌

@invajo 🤘🏻😀👍🏻 Invajo is an easy-to-use and flexible tool for management of invites, registrations and attendees. Fields of application are conferences, seminars, congresses, vernissages, educations, courses, parties, events, kickoffs, concerts and sporting events etc. We are continuously developing our services to provide our customers and their invited participants the best possible experience. --- "Thanks to Invajo we now have a clear picture of our guests and all our events. It is simple, professional and efficient which strengthens us in managing our events."​ - Lina Lund, Bilia Personbilar AB ---
...

View on Facebook

Vi har glädjen att söka KAM till Invajo se roll & ansök via vår hemsida - länk i bio. 💌

@invajo 🤘🏻😀👍🏻

Invajo is an easy-to-use and flexible tool for management of invites, registrations and attendees. Fields of application are conferences, seminars, congresses, vernissages, educations, courses, parties, events, kickoffs, concerts and sporting events etc. We are continuously developing our services to provide our customers and their invited participants the best possible experience. --- "Thanks to Invajo we now have a clear picture of our guests and all our events. It is simple, professional and efficient which strengthens us in managing our events."​ - Lina Lund, Bilia Personbilar AB ---
...

View on Facebook

Abrakadabra! 🤘🏻💕🤪💕🤘🏻
🎩♥️♣️♦️♠️🎩
#manblirglad #dagenstrevligaste #lerhärpåkontoret #bästa
...

View on Facebook