English

Norsktalande Key Account Manager

Roaring

Roaring Apps AB
Drivs du av att göra affärer och vill du arbeta med en unik produkt i en utvecklande miljö? Techbolaget Roaring befinner sig i stark tillväxt och söker dig som vill ta ansvar i en mycket viktig roll för bolagets fortsatta framgång.

Om Roaring
Du kommer att arbeta i ett innovativt bolag i scale up-miljö som idag finns representerade i flera nordiska länder. Efterfrågan är stor och Roaring har idag över hundra kunder som använder deras digitala plattform med fokus på att tillhandahålla kvalitativ data på ett kundvänligt sätt. Sedan starten 2016 har Roaring haft en explosiv tillväxt och nu söker de ytterligare förstärkning till kontoret i Mörby Centrum.

De erbjuder tjänster som:
- Roaring API – för att hämta, verifiera och kontrollera kundinformation
- Roaring Web – marknadens bästa webbtjänst för kontroll av kunddata
- Roaring Bevakning – Prenumerera på förändringar

Dina uppgifter:
- Ansvara för att planera och driva försäljning av Roarings unika tjänster mot den norska marknaden
- Utveckla nya affärsrelationer
- Hjälpa dina kunder att ta nästa steg inom digital transformation genom att påvisa hur kunderna gör både sälj och interna processer mer intelligenta

Du tar en central roll i bolaget och kommer arbeta nära säljchefen och marknadsavdelningen. Du förväntas utveckla egna strategier och försäljningsaktiviteter för att skapa kännedom och intresse för Roaring och företagets tjänster. Du använder ditt etablerade nätverk för att bygga nya affärer och bidra till att säljteamet överträffar försäljningsmål och kundnöjdhet. Du ingår i Business Development-teamet och rapporterar till bolagets försäljningschef.

Din profil:
- Minst fem års erfarenhet av försäljning till större kunder
- Stark förståelse för internationella organisationer
- Erfarenhet att driva affärer från start till avslut
- Duktig på att bygga och förvalta affärsrelationer
- Svenska och engelska, både i tal och skrift även norska
- B-körkort
- Relevant utbildning inom området och tidigare försäljningserfarenhet av digitala tjänster är meriterande

Du har mångårig försäljningsbakgrund och besitter förmågan av att presentera och integrera med beslutsfattare i större organisationer. Du har erfarenhet av att självständigt driva affärer från kontakt till levererad affär och du har skaffat dig en stor förståelse för internationella affärsrelationer. Vidare är du duktig på att snappa upp behov och du är en hjälpsam lagspelare.

Du kommer att arbeta på en arbetsplats i spännande och utvecklande miljö med hjälpsamma kollegor vid din sida. Du får jobba med moderna och digitala säljverktyg på en marknad som växer. För rätt person, och för dig som vill ta ytterligare kliv i karriären, erbjuds du möjligheten att växa inom företaget och på sikt bygga en internationell karriär inom området.

Ansökan
Via länken eller direkt till work@talentpartner.se

Undrar du något?
Kontakta oss gärna:

Sabine Andersdotter
Founder & CEO

0702295353
sabine.andersdotter@talentpartner.se

Or, know someone who would be a perfect fit? Let them know!