English

Customer Success Agent

Flyttsmart

Customer Success Agent!

Är du serviceinriktad och älskar utmaningar? Flyttsmart söker en engagerad kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av att erbjuda fantastisk service och enastående kundbemötande.


Flyttsmart är en tjänst som hjälper mäklares kunder att genomföra sina flyttar enkelt och prisvärt. De erbjuder en helhetslösning för att göra flyttprocessen så smidig och stressfri som möjligt. Här kan kunderna boka flyttjänster, hantera avtal, och få hjälp med allt administrativt som kommer med flytten.

Med ett starkt nätverk av leverantörer och kundfokuserad service har Flyttsmart hjälpt över 130 000 flyttare sedan starten 2020. Flyttsmart växer snabbt och vi vill bli fler, därför söker vi deras nästa kollega att ingå i Customer Success Teamet.

Vi söker dig som har ett stort intresse för service och vill ha nya utmaningar.

Hos Flyttsmart står kundnöjdhet alltid i fokus. Vi letar därför efter någon som brinner för att leverera fantastisk service – även de dagar när tiden är knapp.

Du behöver vara en skicklig kommunikatör på både svenska och engelska, du anpassar dig enkelt till olika kunders behov, och är tekniskt kunnig när det kommer till system såsom olika affärs- och CRM-system.

Vill du vara en del av Flyttsmarts resa och bidra till att skapa den bästa flyttupplevelsen för Flyttsmarts alla kunder? Ansök redan idag och bli en del av Flyttsmart!

Vi söker dig som:
Är pålitlig, nyfiken och engagerad
Har dokumenterad erfarenhet från kundtjänst
Kommunicerar flytande på svenska och engelska
Är strukturerad, lösningsorienterad och självgående
Behåller lugnet och levererar även under press
Meriterande om du har erfarenhet av ekonomi (fakturafrågor m.m.)

Arbetsuppgifter:
Administrera och svara på frågor om avtal och avtalshantering vid flytt
Hantera och lösa kundreklamationer på ett professionellt och effektivt sätt
Upprätthålla regelbunden kontakt med leverantörer och samarbetspartners
Svara på allmänna kundfrågor via telefon, e-post och våra övriga digitala kanaler
Följa upp och säkerställa kundnöjdhet efter avslutade flyttar
Arbeta proaktivt med att förbättra interna processer och kundupplevelser

Du kan förvänta dig:
En dynamisk och utmanande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik
Möjlighet att utvecklas i ett snabbväxande företag med stort kundfokus
Stöttning från ett engagerat team och utrymme att ta egna initiativ
Konkurrenskraftig lön och förmåner
Chans att göra skillnad i kundernas liv genom att skapa en smidig och stressfri flyttupplevelse

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via länken eller direkt till work@talentpartner.se



Undrar du något?
Kontakta oss gärna:

Jessica Dicklén
Rekryteringsansvarig

+46707595474
jessica.dicklen@talentpartner.se

Or, know someone who would be a perfect fit? Let them know!

              

Vill du komma i kontakt med oss?

Söker du en specifik person? Har du en generell fråga som kund eller kandidat? Använd formuläret nedan så återkopplar vi inom kort!

Aktivera JavaScript i din webbläsare för att slutföra detta formulär.

Direktnummer: 070 – 229 53 53    Direktmail: info@talentpartner.se    Jobbmail: work@talentpartner.se

TRUSTED BY