English

Invajo Key Account Manager

Invajo

Invajo är ett lättanvänt och flexibelt verktyg för hantering av event, inbjudningar, registreringar och deltagare. Användningsområden är konferenser, seminarier, kongresser, vernissage, utbildningar, kurser, fester, evenemang, kickoffs, konserter och sportevenemang etc. Vi utvecklar kontinuerligt våra tjänster för att ge våra kunder och deras inbjudna deltagare den bästa möjliga upplevelsen.

- "Tack vare Invajo har vi nu en tydlig bild av våra gäster och alla våra evenemang. Det är enkelt, professionellt och effektivt vilket stärker oss för att hantera våra händelser. "- Lina Lund, Bilia Personbilar AB 

Vi söker just nu Key Account Manager för Invajo

Dina arbetsuppgifter
Uppsökande försäljning mot företag, myndigheter och organisationer av varierande storlek.  Invajo är en onlinetjänst för inbjudningar, bokningar, hantering av deltagare, biljettförsäljning mm. Tjänsten används av större företag såsom exempelvis Bonnier, H&M, Barncancerfonden, ComHem, Fotografiska men också av eventbyråer samt små föreningar och privatpersoner. 

Vi är i en väldigt expansiv fas och söker nu en ny stjärna till vårt säljteam. Din tjänst kommer att bestå av att prospektera och hitta nya möjliga kunder och bearbeta dem genom uppsökande sälj. Du ansvarar för att skapa dig en förståelse för kundens behov och hur Invajo´s tjänster kan underlätta och bespara dem både tid och pengar. Du kommer att leda kunden genom säljprocessen med målsättning att få hem affären och att göra kunden nöjd. Du kommer att jobba mot företag som anordnar olika typer av event, konserter, tillställningar, möten och seminarium som kräver någon form av biljett- och deltagarhantering. Invajos kontor ligger mitt i city.

Om dig
Du är självgående, initiativrik och har en positiv syn på utmaningar och gillar ett högt tempo och aktivitet. Du behärskar behovsanalyser, frågeteknik, invändningar mm. Du kan leda kunden till avslut samt bygga långsiktiga relationer. Säljerfarenhet av digitala tjänster och/eller SaaS lösningar och/eller event-/biljettförsäljning. Annan likvärdig erfarenhet kan också vara meriterande. 

Din erfarenhet
Du har 3-5 års medie- eller liknande försäljningsbakgrund.
Meriterande om du har nätverk hos beslutsfattare.
Du har minst tre års erfarenhet av framgångsrikt försäljningsarbete och kan uppvisa positiva resultat. 
Digital erfarenhet och gärna "tech-savvy".
Som person är du driven, självmotiverande och har ett starkt mål- och resultatfokus.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se eller följ länken!

Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna. 

Undrar du något?
Kontakta oss gärna:

Sabine Andersdotter
Founder & CEO

0702295353
sabine.andersdotter@talentpartner.se

              

Vill du komma i kontakt med oss?

Söker du en specifik person? Har du en generell fråga som kund eller kandidat? Använd formuläret nedan så återkopplar vi inom kort!

Aktivera JavaScript i din webbläsare för att slutföra detta formulär.

Direktnummer: 070 – 229 53 53    Direktmail: info@talentpartner.se    Jobbmail: work@talentpartner.se

TRUSTED BY