English

Utbildningssäljare

Som utbildningssäljare driver du försäljningsarbetet mot beslutsfattare och kursdeltagare.

 

Aktivt hjälper du beslutsfattare och kursdeltagare inom i huvudsak SME att kompetens-
inventera sig själva och/eller sitt bolag och genom kunskapsutvecklande öka sitt resultat och
sin kompetens. Du kommer ständigt bearbeta marknaden för att skapa nya affärskontakter för att fylla våra kursplatser.

Exempel på kurser vi genomför:
Digital Strategi
Social Media Strategi
Innovation Sprint
Annonsering på Social Media
Grunderna i SEO
Grunderna i Google Analytics
Att leda kreativt arbete

Våra kurser och utbildningar sker i Fotografiskas och F Nations regi. Kurserna äger rum i Fotografiskas underbara och väldesignade lokaler.

Som person är du förtroendeingivande och övertygande i dina kontakter med kunder och har engagemanget och affärsmässigheten som krävs för att bygga relationer men drivet och självdisciplinen att våga göra avslut och hålla aktiviteten uppe på en ständigt hög nivå.

Du är driven, kreativ, ihärdig samt har ett stort eget driv och starkt kund- och relationsfokus.
Du är van vid att driva projekt och trivs med att arbeta självständigt och med mycket eget ansvar.
Du har en utvecklad affärsförståelse och drivs av att utvecklas som säljare.
Du kan snabbt sätta dig in i en ny verksamhet och vill lära dig nytt inom mediebranschen.

Tjänsten kräver att du har en passion för sälj och trivs i högt tempo. 

Du har en utvecklad affärsförståelse, drivs av att utvecklas inom försäljning och ser en möjlighet att komma in i tidigt skede i en start up inom ett av Stockholms mest framåtlutande varumärken; Fotografiska. Tjänsten kräver att du har en passion för sälj och trivs med förändring.

Vi tror att du;
*Har gedigen försäljningsbakgrund.
*Är digitalt framåtlutad och intresserad utav utbildningar.
*Ålder inte lika viktig som din attityd.
*Som person är du driven, självmotiverande och har ett starkt mål- och resultatfokus. 

Vi är ett tight och engagerat team där vi alla gör det där lilla extra samt arbetar stenhårt för att nå uppsatta mål. Sitter i fantastiska lokaler med utsikt över vattnet!

AnsökanI denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto! 

 

 

 

 

Nordic Brand Partnership Manager.

We are looking for a super star with a fantastic track record of building and maintaining media agency relationships. The role is newly designed to meet the rapidly growing demand from top tier advertisers and agencies for building meaningful relations to the huge gaming community which constitutes current mainstream culture. The role is stationed at Esportal’s head office in Stockholm and reports to the Chief Commercial Director. As a rapidly growing company, for the successful candidate the role holds potential to develop into Nordic Brand Partnership Manager.

The role
As Key Account Manager (Nordic Brand Partnership Manager) within agency sales you will spear head our presence at media agencies to secure our position as top of mind within our segment.
In short, you will be responsible for performing the following tasks:
Build and maintain relations to media agencies on all levels.
Come up with, plan and execute on educational events and presentations.
Meet and exceed budget expectations and secure year on year agency growth.
Funnel agency’s need for data internally and return with insights that develops business opportunities.
Be a spokes person and an expert for Esports and gaming.
Have loads of fun with the occasional gaming session!

Who are you?
To excel in this role, you have extensive experience of and a great network of contacts who you might call your friends by now.
If you live for results, value high standards and see the excellence of teamwork, you are probably the one. You are low in prestige and gain energy from overcoming challenges. You value openness and are used to giving and getting candid feedback on a daily basis. You are driven and restless, and want to work at high velocity to improve and scale what we have already built.

Other Skills & Requirements
You are self motivated and excel at motivating and inspiring those around you.
You are a relationship builder, and love to connect with new people.
A strong presenter who knows how to visualize and communicate.
You have an entrepreneurial mindset and a drive to develop best in class solutions tomorrow using what you have today.
You are a problem solver who uses the team around you to develop our proposition along with the demand from clients.
You know the importance of data and how to make use of KPI’s in order to raise client demand.

Background
At least 3 years of relevant academic education from a top level institution.
At least 3 years of experience in similar roles.
A background in media sales, preferably from both media and agency sides.
Experience from a Nordic (DK, NO, FI) agency environment is a definite plus.
You are fluent in Swedish and English. Knowledge of other Nordic languages, German and/or Polish is a plus.
Love for- and experience of gaming is a strong plus.

Why join Esportal Group?
You will be a key player in a highly skilled and motivated team. The Esportal Group management team is very experienced, with members having played key roles in a number of very successful Swedish and international companies.
Your impact will be significant, and what you do will influence the happiness of tens of thousands of gamers in Sweden, the Nordics and beyond.
Great co-workers who will challenge you and with whom you will have fun every day!
A highly competitive compensation package.

How to apply
This recruitment is in collaboration with Talent&Partner.
Please send your cv via link or to work@talentpartner.se

About Esportal Group
Esportal is a web-based competitive platform for the major esport titles. We aim to make gaming in a matchmaking and tournament environment a more engaging experience, removing disruptive influences such as disconnects, cheaters and trolls. Esportal is the place where you can play great matches with the right type of opponents and teammates. Our platform is seamlessly integrated with the games. Players of any skill can find their level, hang out with friends and get instant results with updated statistics. Esportal operates a freemium business model where our members can access multiple subscription based services and features. We also offer companies the opportunity to reach a rapidly growing and global esport community with advertising and sponsored events/tournaments. Esportal currently has over half a million registered players with a steady growth of new users from our core markets: Sweden, Norway, Denmark, Finland, Germany and Poland. Esportal also operates one of the world’s largest gaming center brands in Inferno Online. Inferno Online offers a top physical gaming experience and is also an internationally recognized gaming institution with multiple TV studios used for creating state of the art gaming formats and intellectual property rights. Inferno Online also operates the Red Bull Gaming Sphere in Stockholm.

Key Account Manager

Airtime Sales erbjuder en paketering innehållande två av Sveriges starkaste kommersiella TV-kanaler TV3 & Kanal 5, samt de tillhörande digitala plattformarna Viafree & Dplay, för att leverera en efterfrågad reklamprodukt på den svenska marknaden. Bolaget ägs av NENT Group och Discovery Networks Sweden. 

Airtime Sales är ett fantastiskt exempel på ett gynnande samarbete mellan två stora mediehus som gör planerings- och bokningsprocessen lätthanterlig. Leveranserna blir fantastiskt bra och kunderna uppnår sina kommunikationsmål. Vi strävar alltid efter att leva upp till våra ledord: Mod, Passion, Ansvar.

Vi söker en senior stjärna till vårt Stockholmskontor!  Vi tror att du
– Har en stor portion smartness och innehar ett kommersiellt fokus 
– Är driven, initiativtagande och har ett starkt mål- och resultatfokus
– Har dokumenterad förmåga att arbeta med framgångsrik försäljning
– Duktig retoriker och presentatör
– Jobbar på ett proaktivt, servicemedvetet och långsiktigt sätt
– Kan bygga starka kundrelationerVi söker dig som
Är ansvarstagande, självgående och drivs av att alltid vilja överträffa dina mål och du vet vad som krävs för att utveckla kund- och mediebyrårelationer.
Du är en person som sprider positiv energi och har viljan att alltid prestera bättre. Du har lätt till skratt och team-känslan är viktigt för dig.
Vi erbjuder ett utmanande arbete på ett företag med god stämning och möjligheter i en miljö som präglas av kompetens, positivitet och engagemang.
Vi ser att du har
Dokumenterad kunskap av medieförsäljning gärna TV-försäljning och online video.
Etablerat nätverk i mediasverige
God kommunikativ förmåga
Ordningssinne

Du erbjuds
Ett fantastiskt team med god sammanhållning.
En konkurrenskraftig och intressant produkt.
Generösa förmåner, villkor enligt kollektivavtal samt möjlighet till tjänstebil.

Övrigt
Detta är en rekrytering med tillsvidareanställning (6 mån provanställning) hos Airtime Sales AB med start omgående.
I denna roll kommer du att vara baserad samt jobba med försäljning mot kunder i Stockholm.
Detta är en tjänst för dig som brinner för uppsökande och relationsbyggande försäljning.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.

Talent&Partner är ett bransch nischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna.

Head of Digital Marketing – Universal Music

Universal Music är Sveriges och världens ledande musikbolag med representation i hela 71 länder. Universal Music i Sverige är helägda av Universal Music Group. Med legendariska etiketter som bl.a. Def Jam, Capitol Records, Interscope, Island Records och Virgin EMI har Universal Music en unik blandning av nya talanger, etablerade artister och superstjärnor. Bland våra internationella artister finns namn som Ariana Grande, Astrid S, Drake, Florence + The Machine, Julia Michaels, Justin Bieber, Kanye West, Katy Perry, Kendrick Lamar, Lana Del Rey, Liam Payne, Lorde, Metallica, Post Malone, Rihanna, Sam Smith, Taylor Swift och The Weeknd.

Universal Music is Sweden’s and the world’s leading music company with representation in 71 countries. Universal Music in Sweden is wholly owned by Universal Music Group. Under the main label there are a number of successful classic brands, such as Motown, Interscope, Stockholm Records, Def Jam, Polar, Verve and Deutsche Grammophone.

We’re hiring a Head of Digital Marketing to manage our Marketing & Insight team.

ResponsibilitiesResponsible for the execution of our daily marketing activities to ensure we deliver a world class ROI for our artists and brands.
Leading a central team of experts of in digital media buying, CRM and Insights.
Research and implement global guidelines to educate and raise skillsets across all teams in areas defined above.
Develop, implement and monitor relevant KPI’s for our digital platforms.
Develop innovative marketing- and revenue generating tactics for market share growth.
Take lead in relationship building strategies with our digital marketing partners and ensure that we are always operating with the latest best practice and tools.

SkillsExperience in leading & developing a world class team.
Must be fluent in English and Swedish.
Great presentation skills.
Analytically minded and Data-driven.
Experience from digital media buying, primarily in the social media space.
Experience from building CRM and Communities a plus.
Flexible and service minded.
Curios minded and innovative
Social skills & personal fit is key
Able to consistently develop oneself and in turn make sure all colleagues & teams grow with you.
Structured, quick to gather and understand large quantities of information
Experience from music or entertainment industry is a plus not a demand.

As the Head of Digital Marketing you will lead a team of experts in Campaign Management and Consumer Faced Marketing. You will be responsible for the execution of our daily marketing activities to ensure we deliver a world class ROI for our artists and brands. You will also be our spearhead to champion new marketing platforms and be the one finding innovative ways to do marketing in 2018. You are an agile marketer that works well in a cross-team environment, ready to adapt to any situation.

You are driven by deep insights and analytics and have a background in data driven decision making that drives our teams forward. You can develop, implement and monitor digital platforms KPI’s across the business with ease and makes sure we achieve targeted goals.

In the organization you will gather and interpret global best practice and key learnings and educate to our teams to make sure everyone’s operating with the best possible conditions.

We are the global market leader in music-based entertainment, with wholly owned operations in 60 territories. Just as we have the most talented recording artists and songwriters in the world, we also have the most talented employees and are proud to be an employer of choice. We know that an organization is only as good as its employees so Universal Music continues to seek out the best. If you live for music, value innovation, thrive in creative environments and want to be part of an exciting culture then we encourage you to apply.

Application
Please send to work@talentpartner.se or follow link.

Digital Account Manager

Sedan 1998 har Objektvision varit Sveriges ledande marknadsplats för lediga lokaler, kommersiella fastigheter, mark och företag till salu. På vår webbplats marknadsförs Sveriges utbud av kommersiella objekt och marknadsplatsen har över 47 000 unika besökare varje vecka.
Vi ägs idag av den finska mediekoncernen Alma Media och vi har kontor både i Stockholm och Kalmar.

Objektvision fortsätter att växa!

Vi söker nu en säljinriktad och driven kollega som skall arbeta med att söka och skapa nya affärer med nya kunder och även ta hand om leads som marknadsinsatser genererar och skapa nya affärer genom dessa.

Arbetsbeskrivning
Som Digital Account Manager på Objektvision kommer du vara ansvarig för att skapa nya affärsmöjligheter. Även för att bevaka befintliga kunders aktivitet, utbilda dem i vårt system så att fler annonser publiceras löpande för kundens fördel och framgång i att hitta lämplig köpare eller hyresgäst. Kontinuerligt sprida information till alla kunder så som nyheter, möjligheter och kundnyttan att annonsera ut samtliga objekt företag till salu, kommersiella fastigheter till salu och lediga lokaler på Objektvision.

I rollen ingår att i samarbete med marknadsavdelningen genomföra marknadsinsatser och kampanjdrivande utskick som skapar fler möjligheter som kan leda till fler affärer. Du kommer även att agera kundsupport och stöd till fastighetsägarna för att hantera sina befintliga annonser och se till att driva fler registrerade annonser.
Fokus är att prospektera, kontakta, bearbeta och sälja Objektvisions erbjudande.
Främst sker arbetet kontorsbundet kontakt via telefon, mail och i vissa fall kundbesök.
Det finns fortfarande en stor potential att öka Objektvisions marknadsandel inom segmentet mycket.

Bakgrund
Du har tidigare erfarenhet av att jobba med en marknadsportal/plattform liknande denna.
Du har minst tre års erfarenhet av framgångsrikt försäljningsarbete och kan uppvisa positiva resultat. 
Du är ung, ambitiös, driven, självständig, orädd, resultatinriktad och noggrann.
Du har ett intresse eller erfarenhet från fastighetsbranschen.
Du är målinriktad som person och inger förtroende och är duktig på att skapa relationer med dina kunder.
Du trivs med högt tempo och att hantera många kontaktytor samtidigt.
Du ser det som en utmaning att jobba uppsökande mot företag.
Du har ett tydligt fokus på din uppgift, att skapa affärer och driva på processer.
Du är utåtriktad och kommunikativ i både tal och skrift.
Du ska tycka om att hantera ett stort antal kunder och kunna hantera mycket material, frågor och mängder utav mail, uppföljningar och din egna budget och måluppfyllnad.

Vi söker dig som vill vara med och växa och utvecklas med oss i ett otroligt spännande skede!

Du kommer att arbeta i våra ljusa och fina kontorslokaler i Stockholm som ligger centralt på Kungsholmen. Kulturen präglas av en bra stämning med högt i tak, trivsel och mycket skratt!Övrigt
Rollen är ett vikariat om tio (10) månader.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.

Online Video & Broadcast Specialist

IPG är en av världens största kommunikationskoncerner, börsnoterade i New York, USA. Koncernen har 50.000 anställda i fler än 100 företag, vilket inkluderar några av världens mest kända varumärken inom kommunikationsbranschen.

IPG Mediabrands är IPG’s mediebyråverksamhet, som består av 16 olika verksamheter/företag, med ca 8 500 anställda inom 130 marknader runt om i världen.

 IPG Mediabrands Sverige består av följande enheter:
– IUM – fullservice medie-/kommunikationsbyrå.
– Marvelous – social media / content / concept / infleuncer marketing / produktion.
– Reprise Media – performance marketing, SEM och SEO
– Cadreon – programmatic marketing och Data Management
– Insight – analys och insikt

På IUM/IPG Mediabrands Sverige arbetar ca 65 professionella och engagerade personer med olika kommunikationsbakgrunder och specialistkompetenser. Våra rådgivare, strateger och specialister har lång erfarenhet från mediebyråbranschen, marknadsavdelningar, undersökningsföretag, reklambyråer, produktionsbolag, webbyråer, eventbyråer, PR-byråer och mediebranschen generellt.

IUM/IPG Mediabrands växer med flera nya, spännande kunder och söker nu ännu en specialist till vår Online video och Broadcast-avdelning.

Vi söker en specialist inom traditionella Broadcast-medier, såsom TV, radio och bio, likväl som online video till vårt specialistteam inom köpt media. Du kommer att arbeta med våra största kunders strategier inom rörlig bild. Du är med från kundbrief till uppföljning, deltar i eller leder kund- och teammöten samt planerar kampanjer.

Vi lägger stor vikt i att du har en stor förståelse för det traditionella medielandskapet inom rörlig bild (TV och Bio) men även radio. Ditt dagliga arbete kommer främst att kretsa kring rådgivning och planering av kampanjer för några av IUMs absolut största kunder och vi värdesätter därför erfarenhet från mediebyrå högt.

På IUM tycker vi att interaktiva medialösningar är enormt spännande och roligt. Vi ser positivt på de möjligheter som finns och som ständigt utvecklas inom de digitala kanalerna. Vi arbetar med en bred variation av kunder, allt ifrån marknadsledande kunder som arbetar på global basis till nordiska och lokala kunder.

Som medierådgivare inom Online Video & Broadcast ingår du i kundens ”core team” och du har som huvudansvar att planera och fördela medieval utifrån satta kommunikationsstrategier tillsammans med en strateg/kundansvarig.

Tjänsten innebär bland annat:Strategisk medierådgivning i de olika kundteamen inom dina specialistområden.
Medieplanering och medierekommendation.
Hantera kontakten med olika samarbetspartners och leverantörer.
Analys och uppföljning av kampanjresultat.
Ingå i Pitch-team

Erfarenhet och kunskapskrav:Du har väldigt goda erfarenheter ifrån medie- och reklambranschen
Du har god erfarenhet av TV-planering, men vi ser gärna att du även är van att planera programmatiska videokampanjer.
Du har mycket god förståelse för strategi, medieplanering, uppföljning och optimering.
Du har mycket goda kunskaper inom Officepaketet.
Har du sedan tidigare använt Advantedge, K2, Admax, Audience Report är det högst meriterande.
Tidigare erfarenhet av analys av digitala kampanjer och data är önskvärt.
Du uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska.

Som person är du ambitiös, nyfiken och prestigelös. Du har lätt att arbeta i grupp och är en social person. Vi ser gärna att du drivs av att ta egna initiativ och inte räds att ta nya kliv.

Vi brinner för våra kunder och deras framgång, vilket därför ställer höga krav på din kunskap och dig som person.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. 
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.

 

 

Key Account Manager – Influencer Marketing

Collabs är influencer marketing gjord enkel och effektiv för både varumärken och influencers. Collabs har en användarvänlig produkt byggd på den mest avancerade tekniken. Den ger insikt i både influencers och deras följare, den möjliggör storskaliga influencer kampanjer med allt från nano till macro influencers.

Är du en driven erfaren mediasäljare som älskar att bygga relationer och göra affärer? Gillar du Startups och tillväxtföretag där det är upp till dig hur långt du går? Då finns din nästa utmaning på Collabs.

Huvudsaklig arbetsuppgifter
– Bygga upp en kundbas och underhålla den.
– Arbeta nära Campaign Manager för att säkerställa bästa möjliga service till kunderna
– Administrera och rapportera din egna försäljning.

Vad du bidrar med
– Nätverk av mediaköpare
– Intresse i Influencer Marketing
– Du är självständig och samtidigt teamplayer
– Du har hög social kompetens och är en relationsbyggare
– Du är prestigelös och driver gärna hela din egna säljprocess
– Du talar engelska flytande
– Du har passion för sälj
– Coola tekniska lösningar inspirerar dig

Vi erbjuder dig
– En kreativ och energifull arbetsplats i centrala Stockholm
– En möjlighet att vara del av morgondagens marknadsföring
– En grundlön anpassad efter erfarenhet och nätverk plus provision

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.

Digital Marketing Manager till Synsam

Digital Marketing Manager – Synsam

Synsam Group är en av Europas ledande aktörer inom Optical Retail Industry. Synsam Group erbjuder unika lösningar inom både Eye Fashion och Eye Health och har ett brett utbud baserat på kundens olika livsstilar. Koncernen har en global närvaro, en omsättning på cirka 3 miljarder kronor och en EBITDA på ca 20%. Totalt har koncernen över 3000 anställda i nästan 500 butiker som drivs under varumärkena Synsam och Profil Optik. Synsam Group är mitt i en förändringsresa och har sedan 2015 genomfört en transformation av hela sitt erbjudande. Med en hög grad av digitalisering och andra innovativa koncept har man drivit tillväxt och lönsamhetsutveckling som är bland de högsta i Europa 2017.
 
Vi söker en person för rollen som Digital Marketing Manager

Du kommer vara en viktig spelare Synsams fortsatta transformation. Därför behöver du vara digitalt framåtlutad och självklart ha förståelse och intresse för framtidens marknadsföring i olika digitala kanaler samt vara proaktiv och nytänkande. Du kommer att ansvara för att arrangera och producera innehåll i Synsams samtliga digitala kanaler, detta i samarbete med marknadsavdelningen för hela koncernen och Synsams egna Inhouse byrå. Innehar du erfarenhet av annonsering på alla senaste sociala nätverk, drivs av att jobba med budskap och matcha mot målgrupp, framförallt arbetar du effektivt med strategier- då vill vi träffa just dig!

Du kommer att ansvara för kampanjhanteringen, som innebär både planering, bokning, hantering och genomförande av nytänkande och fängslande reklamkampanjer. Därefter följer det efterbehandling och kampanjoptimering. Vidare är en stor del bland annat kvalitetssäkring, rapportering, granska statusar- allt för att ge bästa effekt för Synsams digitala kampanjer.

Ansvar:
– Planera och genomföra digitala projekt, aktiviteter och kampanjer
– Ansvar för innehåll på SYNSAM.SE
– Ansvar för digital annonsering; programmatisk, SoMe, Youtube och SEM i Norden
– Webbanalys och mätning av marknadsaktiviteter i digitala kanaler.
– Innehållsproduktion och enkel grafisk produktion för relevanta kanaler
– Ansvar för närvaro i sociala medier

Som person är du driven, proaktiv och andas modern digital marknadsföring. Detta medför att du har ett kreativt tänk, har koll på senaste trenderna inom det digitala landskapet och alltid strävar efter att uppnå bästa möjliga resultat. Förutom goda tidigare erfarenheter och kunskaper, så ska det finnas en gnista som vill växa- du brinner för att lära dig mer och utvecklas. Det är av vikt att du har ett digitalt fokus, vana av att driva projekt och vara snabblärd. Meriterande att ha koll och förståelse för mediabranschen. Sist men inte minst är du en person som är på tårna, gillar ett högt tempo och har en passion för det digitala.

Kvalifikationer:
– Erfarenhet av att köpa digitala annonser programmatiskt och på sociala medier
– Erfarenhet av att köpa Google Adwords och sökmotoroptimering (SEO och SEM)
– Kunskap om Facebook för företag
– Fördjupad kunskap om Google Analytics
– Erfarenhet av produktion av bannerannonser, helst på Bannerflow
– Erfarenhet av bildredigering i Adobe Photoshop
– Erfarenhet av influencer marketing

Önskemål:
Relevant utbildning, helst inom kommunikation eller marknadsföring
Erfarenhet från mediebyrå är ett plus
Intresse för copy och layout, gärna med inriktning mot digital annonsering

Vi erbjuder:
En spännande arbetsdag där ingen dag är den andra lik
Ett bra arbetsklimat med härliga kollegor
Konkurrenskraftiga villkor

Övrig information
Tjänsten är tillsvidare
Tillträde sker omgående beroende på uppsägningstid

ANSÖKAN
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se

Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna.

Digital Key Account Manager

Nu söker vi en Key Account Manager, med stor kompetens inom digital marknadsföring, som vill vara med och utveckla annonsaffären för Dagens Nyheter på befintliga och nya konton (print/digitalt).

Vi befinner oss i en expansiv fas och söker en person som kan bearbeta viktiga annonsörer och framförallt har starka affärsrelationer med nyckelpersoner på mediebyråer och- eller annonsörer.

Key Account Manager tillhör varumärkesorganisationen och kommer att rapportera till försäljningschefen för KAM-teamet på Dagens Nyheter. Uppdragets huvudsakliga syfte handlar om att utveckla affären för dedikerade kunder för Dagens Nyheter men även övriga varumärken inom Bonnier News.

KVALIFIKATIONER

Kompetens, erfarenhet och bakgrundDu har dokumenterat mycket goda säljresultat under en längre period och du har god förståelse för kommunikations- och varumärkesfrågor samt gedigen kompetens och erfarenhet inom digital marknadsföring. Du konsumerar alla typer av medier och du har ett gott kontaktnät inom området. Du har ett starkt nätverk både bland annonsörer och medie/reklam-byråer.

PersonlighetFör att lyckas och trivas i denna roll är du en person som besitter både affärssinne med strategisk förmåga med ett högt eget driv och energi.

Vidare är Du:
-idéstark, kan planera utifrån dina idéer samt samordna resurser och genomföra med hög kvalitet och lönsamhet.
-driven av den digitala utvecklingen
-har en god retorisk förmåga i kombination lagspelare
-ambitiös och engagerad

Vad erbjuder vi?En möjlighet att arbeta med ett av Sveriges mest välkända varumärke i en dynamisk miljö. Plats i ett professionellt team med en hög ambitionsnivå.

AnsökanI denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto! 

Vill du komma i kontakt med oss?

Söker du en specifik person? Har du en generell fråga som kund eller kandidat? Använd formuläret nedan så återkopplar vi inom kort!

Aktivera JavaScript i din webbläsare för att slutföra detta formulär.

Direktnummer: 070 – 229 53 53    Direktmail: info@talentpartner.se    Jobbmail: work@talentpartner.se

TRUSTED BY