English

Account Manager Creative Sales Crisby

Crisby är ett växande produktionsbolag med fokus på rörligt innehåll i korta format samt spridning och uppföljning i digitala kanaler. Vi letar nu säljkompetens som ska hjälpa oss att expandera!

Vi söker just nu för vår kunds räkning en Account Manager Creative Sales till Crispy

Vi söker dig som arbetar inom försäljning-, media-, tech eller rekrytering och vill ta nästa steg i din karriär. Crisby erbjuder dig att arbeta i en kreativ bransch på en arbetsplats med entreprenörsanda som belönar bra prestationer.

Crisby tror på att skapa en familjär arbetsplats med en platt hierarki där man själv förväntas ta eget ansvar. Förutom självklarheter som friskvård och pensionsavsättning erbjuder vi träning med PT varje vecka, kul kick-offs, fria arbetstider och mycket mera.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvar för att driva försäljning av rörligt innehåll och videokampanjer – från möte till signat avtal.
Detta innefattar prospektering och egen mötesbokning samt bearbetning av inkommande leads
Tillsammans med vårt kreativa team ta fram kampanjer och presentera för befintliga och potentiella kunder.
Bygga upp din egen kundbas och bibehålla relationen med befintliga kunder. Du har tillgång till Pipedrive CRM och smarta system för att underlätta och optimera ditt säljarbete.

Crisby erbjuder dig…Fast lön och bonus utan övre tak – bra prestationer lönar sig!Att ingå i ett ambitiöst team i en bransch som växerGenerös friskvård och gemensam träning med PT varje veckaFlexibel arbetstid, vettiga villkor och pensions-/sjukvårdsförsäkring

Vi tror att du…Arbetat framgångsrikt som AM/KAM inom media/tech/rekrytering i minst 2 årÄr självgående och förstår värdet av en positiv attityd
Inte nått din fulla potential och letar efter en ny utmaning, med stort ansvar och fortsatt utveckling.Info om tjänstenOmfattning: Heltid, 100%Anställningsform: Tillsvidare, vi startar med 6 månaders provanställning.Start: Snarast möjligt.Placering: Stockholm, Gamla Stan

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se

Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna.

New Business Director – Borg Owilli Agency

 

Borg & Owilli är ett kommunikationsföretag som består av content marketing-byrån Borg & Owilli Agency som jobbar med koncept- och idéutveckling samt innehållsproduktion, och Borg & Owilli Media som är en annonseringsbyrå som arbetar med distribution i köpta kanaler.

Vi tror att kreativitet och mod är förutsättningar för att kunna skapa innehåll som får spridning av sig självt och tycker att de produkter och tjänster som är mest komplexa ofta är de som är mest intressanta. Oavsett problemställning tar vi oss an uppdraget med energi och nyfikenhet. En av våra främsta styrkor är att vi är lika bra på att distribuera innehållet som på att producera det.

New Business Director till Borg Owilli Agency
Den snabbväxande contentbyrån Borg Owilli söker nu en New Business Director till byråns kreativa team.

Om rollen
Rollen som New Business Director är en nyckelposition på Borg Owilli Agency. Fokus ligger på att identifiera och etablera nya kunduppdrag inom content marketing där affären är i centrum, och du bokar och genomför dina möten på eget initiativ. Detta innebär att du bör ha erfarenhet av content marketing och förståelse för den kreativa processen – på så sätt kan du vägleda kunden i rätt riktning utifrån deras specifika deras utmaningar.

Din profil
Du har en långtgående förståelse för content marketing och hur detta kan appliceras och optimeras för olika typer av kunder. Borg & Owilli arbetar med företag inom vitt skilda branscher som har olika utmaningar och detta bör vara en utmaning som triggar dig.
Du har ett starkt eget driv, ett brett socialt nätverk och älskar att arbeta nära kunden lika mycket som tillsammans med vårt projektteam. Vi är ett tight team med olika kompetens och erfarenhet som samlas kring ambitionen att skapa branschens mest progressiva content.

Önskad erfarenhet
Två års erfarenhet från en strategisk roll med försäljningsansvar på byrå. Erfarenhet från reklam-, PR-, eller contentbyrå ses som meriterande.
Stor förståelse för det digitala och hur det används i kampanjer, kommunikationsstrategier och PR-uppdrag.
Erfarenhet av att delta i upphandlingar för kommunikation och marknadsföring ses som meriterande.
Ett genuint intresse för samtida händelser, populärkultur, tech och politik.

Om Borg & Owilli
Borg & Owilli är en progressiv contentbyrå som vill utmana uppdragsgivare i att tänka och arbeta på ett nytt sätt. Framtiden förutsätter förändring hos både byråer och kunder, där Borg & Owilli är en trygg och kreativ partner som verkar i gränslandet mellan content, distribution, influencer marketing, reklam och PR.

I dag hanterar vi kunduppdrag för bland annat PostNord, Fortum, Klarna och Visita. En majoritet av våra kunder arbetar B2B inom IT, finans, tech, life science och fastigheter.

Du erbjuds
Borg&Owilli är ett starkt företag med expansiva planer. Här får du en nyckelposition med intressanta karriärmöjligheter i ett tillväxtföretag. Du får jobba med engagerade och passionerade kollegor med gedigen erfarenhet. Vår drivkraft är att genom kreativa lösningar skapa verklig nytta hos våra kunder inom specifik nisch. Som medarbetare i just denna roll får du stor möjlighet att vara med och påverka affärsområdets utveckling. Detta är ett utmanande men motiverande arbete, där du själv är med och utformar agendan.
Du får ta stort ansvar från dag ett och kommer att betyda mycket för bolagets framtid, som har en spännande resa framför sig.

Personliga egenskaper
Energisk och driv att nå eller överträffa definierade mål.
Proaktivt och serviceinriktat arbetssätt och själv- och säljmotiverad.
Kreativ höjd men med fötterna på jorden.
Meriterande med idrottsbakgrund och erfarenhet av B2B försäljning.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar Borg Owilli med Talent&Partner.
Vi kallar till intervjuer löpande. I urvalsprocessen fäster vi stor vikt vid det personliga brevet samt tidigare erfarenhet som försäljningsansvarig på byrå.
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se

Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot i synnerhet mediebranschen.
Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar de absolut bästa kandidaterna.

Säljare till innehållsstudion på Chef

Chefs innehållstudio har vuxit kraftigt det senaste året och nu vill vi ta nästa steg med en dedikerad säljare. Vi söker dig som är engagerad, kreativ och affärsorienterad.

I över 20 år har Chef inspirerat, peppat och tagit Sveriges chefer vidare. De senaste åren har Chef etablerat sig som en aktör i tidskriftsbranschens framkant. Vi har vunnit flera fina priser och jobbar ständigt med att komma på nya sätt att göra våra läsare och besökare smartare och bättre på jobbet, i karriären – och i livet. Genom vår uppmärksammade papperstidning, våra utsålda evenemang och digitala kanaler når vi fler än 300 000 chefer varje månad.

Chefs innehållsstudio hjälper kunder att kommunicera med våra läsare, Sveriges chefer, genom att skapa content som ger ny kunskap, inspirerar eller berör. Content kan paketeras och distribueras i Chefs samtliga kanaler; i tidningen, chef.se och på vår ledarskapsscen i Almedalen.

I din roll förväntas du bearbeta nya kunder och förstå deras kommunikativa behov gentemot vår målgrupp. Tillsammans med vår innehållsansvariga redaktör skräddarsyr och paketerar du ett upplägg som passar både kund och Chefs målgrupp. Du ansvarar för en kontinuerlig kontakt med kunden.

Som säljare bör du ha erfarenhet av B2B och idéförsäljning, gärna content eller nativeannonsering. Du har ett eget driv och kan bearbeta kunder både på kort och lång sikt. Du kommer att ha en nyckelroll i att ta Chefs innehållsstudio till nästa nivå.

Kanske arbetar du idag hos en kollega i branschen eller på en content eller PR-byrå och är redo för nästa steg i din karriär?

Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom marknadsföring/kommunikation, IHM, journalistik eller motsvarande och har minst fem års erfarenhet av kvalificerad försäljning.

Därför ska du komma och jobba på Chef:
– Vi jobbar framåtriktat och har alltid kunden i fokus!
– Vi gör skillnad genom att ta ställning i frågor som är viktiga för oss. De senaste åren har vi drivit jämställdhetsprojekt för att öka andelen kvinnliga chefer. Vi kartlägger andelen chefer med utländsk bakgrund, uppmärksammar unga chefer och står upp för det goda ledarskapet.
– Vi är ett härligt och snabbfotat gäng som har kul ihop. De som vill tränar tillsammans och får massage på arbetstid. Vi äter sjukt goda måndagsfrukostar och firar framgångar så ofta vi kan.

Tror du oss inte? Kolla in #livetpåchef på Instagram.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande!
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan till work@talentpartner.se eller följ länken nedan.

Client Manager

We Are CUBE – är en Human Centric Agency!

Vi startade för snart sex år sedan och är ledande inom influencer marketing i Skandinavien. Vi representerar några av Skandinavien och Europas största och mest inflytelserika kreatörer och arbetar idag över alla sociala plattformar. Vi sätter våra kreatörer i fokus och arbetar som en agentur för att säkerställa att vi levererar de bästa kampanjerna. Mot våra kunder är vi plattforms oberoende där kunden, varumärket och briefen styr vår rekommendation.
Läs mer om oss här: https://wearecube.se/

CUBE växer och söker Client Manager

Vi söker en person med erfarenhet inom influencer marketing, medieförsäljning, sponsor-försäljning, event och/eller marknadsföring. Vi erbjuder en kreativ och flexibel roll i ett bra team med högt tempo och tydliga mål. Vägen är ibland tuff men vi ser till att fira våra segrar ordentligt.

I rollen som Client Manager kommer du att arbeta med influencers, Esport profiler, artister, event och marknadsföring främst i sociala kanaler. Du bearbetar media-, pr- och reklambyråer samt ett stort fokus på slutkunder i hela Norden. Tjänsten innefattar att skaffa sig en fördjupad kunskap om våra kreatörer och kunder för att kunna utforma kreativa kampanjer, concept och ambassadörs-skap.

Vem är du?
Du bör ha arbetat inom sälj, sponsorskap och kommunikation tidigare samt ha förståelse för försäljning och leverans processen.
Du är ambitiös, målinriktad och förstår vikten av att vara prestigelös.
Du är serviceinriktad, lösningsorienterad, inte rädd för förändringar och har lätt för att se möjligheter.
Du är van vid högt tempo, tydliga målsättningar och eget ansvar.
Vi ser gärna att du har tidigare referenser att visa från tidigare uppdrag.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar får gärna innehålla CV och ett personligt brev även gärna foto.
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se

Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot mediebranschen.
Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar branschens bästa kandidater.
Vi ser fram emot din ansökan.

Bilköpsrådgivare, Kund- & Säljsupport

SÄLJ- & KUNDSUPPORT – BILKÖPSRÅDGIVARE

Riddermark Bil söker dig som älskar kundkontakt
Idag består bolaget av 9 st. butiker i Sverige med totalt 109 medarbetare. Bolaget har stark entreprenörsanda trots att man idag är Sveriges största begagnat bilhandlare. Vi expanderar och anställer nu en bilköpsrådgivare för att hjälpa ännu fler kunder med att göra trygga bilaffärer.

Om tjänsten
Som bilköpsrådgivare på Riddermark Bil är du en mycket viktig del i vårt team och en ännu viktigare för våra kunder. Många av våra kunder efterfrågar hjälp och stöd av sin bil och där agerar du deras första viktiga kontakt hos oss.

Din huvudsakliga arbetsuppgift är att aktivt besvara frågor och agera stöd för kunderna i processen att köpa ny bil. Ditt ansvar är att via mail och telefon vara rådgivande support och ge den trygghet kunderna söker och svara på de frågor och funderingar kunden har. Ditt jobb görs ofta i bilaffärens tidiga fas där du svarar på frågor om bilar och processen att köpa bil.

Om dig 
Vi söker dig som trivs med att ha nära kontakt med kunderna är inte rädd att jobba via mail i första hand men även telefonbaserat och helt enkelt gillar att hålla kunden i handen i köpresan. Du drivs av att se till att hålla nära dialog med kunder och se till att hålla dem i handen, boka in provkörningar eller helt enkelt svara på alla dem frågor som kan uppstå i en bilköpsprocess. Vi tror att tjänsten passar bäst för dig med fordonsintresse och/eller erfarenhet från fordonsbranschen men detta är inte alls avgörande.

Rollbeskrivning
Gillar att arbeta i ett högt tempo med mycket eget ansvar.
Huvudansvar för all kundkontakt och uppföljning via mail och telefon i bilköpstillfället.
Se till att alla kunder alltid får svar i tid och alla svar de söker.
Ansvar att boka in provkörningar/bokningar till anläggningen.
I rollen ingår att jobba helg två helger per månad.
Personen i denna roll är ansiktet utåt och agerar föredömligt i kundkontakten i alla avseenden.
Du kommer jobba i kundsystemet Kundo.Kvalifikationer
Gillar att arbeta i ett högt tempo med mycket eget ansvar.
Van vid att driva och ansvara för en bra kundresa för bolagets bilköpskunder.
Har ett proaktivt och mycket serviceinriktat arbetssätt.
Har drivkraften att prestera och ambition att överträffa uppsatta mål på kundnöjdhet.
Är bekväm att jobba via mail och telefon, samarbeta med kunderna på ett positivt och förtroendeingivande sätt.
Gärna 2–3 års kundserviceerfarenhet. 
Säljerfarenhet via telefonen är meriterande.
Högskoleutbildning eller eftergymnasial utbildning är meriterande.
Meriterande om du talar fler språk än engelska och svenska som behövs i rollen.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev samt gärna ett foto.
Skicka din ansökan till work@talentpartner.se eller följ länken.

Head of Growth Airmee

If we say thatmore than 100 deliveries have been completed for you to read this text, would you believe us?

Your smartphone or computer, the table it’s placed on, the chair you’re sitting on, the lamp that’s lighting up, to every little thing around you has reached you through 100s of deliveries. Most of them taking place in urban areas.
But this trillion dollar logistics industry still hasn’t been disrupted by technology and machine learning like many other industries dramatically have been.
What if we could automatically optimize every turn a courier does so that everyone would get their delivery whenever and wherever they wanted at the lowest cost possible?

Welcome to Airmee! We’re a logistics startup that delivers e-commerce goods the same day or as fast as within one hour. Our fleet is powered by world-leading technology developed in-house based on our own research in transport science at KTH.

Why is this interesting?

1)   E-commerce is exploding and one in three purchases is expected to take place online in 2025, but deliveries are inconvenient and the whole industry relies on archaic and outdated technologies and operations.

2)   Almost 2/3 of all transportation takes place in urban areas.

3)   The total amount of urban kilometres travelled is expected to triple by 2050.

As more and more goods are transported in urban areas, cities face enormous economic and environmental challenges. Urban logistics is an industry just waiting to be disrupted but no one has done it so far.

Airmee’s solution meets all these challenges head-on by taking a pioneering approach thanks to our revolutionary technology. Our platform allows us to optimize all type of deliveries in urban areas enabling consumers to receive their product when and where they want.

What’s our next big challenge?Airmee is growing faster than we can manage, and we need to grow our team. We are continuing to sign up more retailers that want to offer our delivery services to consumers in cities around Sweden and soon in the rest of the world.
Our vision is to make Airmee synonymous with convenient and fast deliveries and be the leading player in urban logistics globally. We want to a provide a logistics network for every city in the world.
So we’re looking to expand our team with a Head of Growth to join our team who will help us grow the traction of our product and service in Sweden and internationally and make Airmee into a global logistics provider, through sales and business development.
Your initial responsibilities will include business development, sales, maintaining customer relationships and forming growth strategies.

Typical Day?One of the interesting perks of working in sales in a fast-growing startup is that no day is the same.
Our days revolve with everything from generating potential leads list and cold calling to sales meetings and various marketing tasks using digital sales tools. You’ll be on the frontlines introducing e-commerce businesses and retailers to Airmee while developing and testing new strategies around sales and growth. 

Skills & RequirementsThis is a unique opportunity to join our company in its growth phase and be a key person in the team. We are looking for a sales entrepreneur with a deep interest and passion for growing businesses through sales and day-to-day operations.

We need a highly motivated self-starter, with an engaging personality who will have the opportunity to build the sales organization and be a pivotal part of the Airmee team.
A creative thinker and builder who thrives in fast-paced, high-intensity work environments, where there are no limits and everything is possible.
4+ years of experience of working in the business/commercial side in fast-growing companies.
A proven track record of successfully growing a business through B2B sales.
If you’ve previously sold to retailers is a major plus.
Fluency in Swedish and English.

We offer a great opportunity to join an aspiring tech start-up on its way to grow into a leader in logistics. We are looking for someone that wants to make a difference and wants go the extra mile to achieve it. You will be working with highly ambitious, smart and fun people that share your vision. Would you like to take part in this journey?

About the Company:Airmee is well-capitalized and one Sweden’s fastest growing logistics startups focusing on flexible and convenient e-commerce deliveries the same day or as fast as within one hour. Our technology that optimizes our logistics fleet in real-time is based on our world-leading research at KTH allows us to do this more cost-efficiently and environmentally sustainably than anyone else.

Airmee is a diverse team (entrepreneurs, researchers, developers and logisticians) with different backgrounds, cultures and skills, all united in our vision to optimize the transportation of every item in every city in the world. Our office is in central Stockholm.

www.airmee.com

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar får gärna innehålla CV och ett personligt brev även gärna foto.
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se

Talent&Partner är ett branschnischat rekryteringsbolag mot mediebranschen.
Vi jobbar med branschens smartaste chefer och rekryterar branschens bästa kandidater.
Vi ser fram emot din ansökan.

 

Account Manager till Bauer Media

Bauer Media är störst i Sverige på ljud
Vi äger och driver Sveriges största radiostation Mix Megapol, nätverken Rockklassiker och Vinyl samt Svensk Pop. Dessutom samarbetar vi med NRJ. Vår plattform RadioPlay är fullmatad med ljudunderhållning där vi också samlat några av Sveriges absolut största poddar. Bauer Media har 5 miljoner lyssnare i veckan och 2 miljoner per dygn i Sverige.  

Just nu söker vi nästa säljkollega!

I rollen som Account Manager ingår:
– att sälja samtliga av Bauer medias produkter som radio, podcast, online och kreativa kampanjer
– att genom telefon och fysiska möten bearbeta slutkunder, i viss mån även reklambyråer, i syfte att skapa långsiktiga och framgångsrika samarbeten kopplat till ljudannonsering och övriga möjligheter för kunden att nå sin specifika målgrupp
– att skapa framförallt nya och till viss del även utveckla befintliga affärer genom att erbjuda behovsanpassade och kreativa annonseringslösningar som skapar kundnyttan kunden eftersträvar
– att på ett förtroendeingivande sätt presentera Bauer medias radio, online och ljudkommunikationsmöjligheter kopplat till hela produktportföljen

Den vi söker: 
– har kunskapen att förstå kundens behov för att kunna leverera den bästa lösningen för kunden
– brinner för att uppnå resultat och överträffa sina egna och andras förväntningar
– är en lagspelare och drivs av utveckling men är samtidigt självgående och kan klara av att utmana sig själv
– är strukturerad och effektiv i sitt arbetssätt (både en administrativ och har en kreativ ådra)
– har dokumenterad erfarenhet från liknande befattning, gärna medieförsäljning, i Stockholm
– har kunskap om annonsering och gärna digital försäljning
– bor och verkar idag i Stockholm
– har B körkort och tillgång till egen bil

Vi erbjuder: 
– en spännande arbetsplats med högt tempo och stort affärsmannaskap
– en säljavdelning där vi delar passionen för radio och ljudkommunikation, där vi är utmanande mot kunder och marknad, är modiga och vågar utveckla ljudmarknaden tillsammans
– en rolig arbetsplats med fantastiska produkter/varumärken och lika fantastiska kollegor
Placeringsort för tjänsten är i Stockholm

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner.
Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto.
Skicka din ansökan idag via work@talentpartner.se

Vill du komma i kontakt med oss?

Söker du en specifik person? Har du en generell fråga som kund eller kandidat? Använd formuläret nedan så återkopplar vi inom kort!

Aktivera JavaScript i din webbläsare för att slutföra detta formulär.

Direktnummer: 070 – 229 53 53    Direktmail: info@talentpartner.se    Jobbmail: work@talentpartner.se

TRUSTED BY